Vuurvliegjes

23 juli 2015 - Kuala Selangor, Maleisië

Vandaag ons eerste ontbijt. Blij dat we morgen weer mogen; er is te veel keus. Na het ontbijt zwemmen en daarna met taxi naar Batu-caves en DarkCave met rondleiding en veel hongerige apen en poepende vleermuizen en ander raar gespuis. Daarna met de bus naar nog een stel brutale apen (silverleaf apen op een heuvel (Bukit Malawati met VOC - kanonnen ) en toen naar een vismarkt ( ff vis keuren en prijsvergelijking doen met NL) . Verrassingsdinner (krab, gamba's, inktvis) was erg lekker. Toen naar de vuurvliegjes langs de oevers van de Selangor. Die beesten geven echt licht in het donker. Te zien op zelfs meer dan 20 meter denk ik.
rond 22:00 thuis. Cola en bier gekocht. Bier is duur!!! 3,5 € voor een halve liter Carlsberg. Halve liter cola is 0,70 €. Islamitische land hè. Daarna spelletje gedaan met Siem en op naar morgen.

1. Vd Beldjes:
    23 juli 2015
    Drukke dag om te beginnen! We willen natuurlijk ook wel foto's zien hè.
    wij zitten inmiddels in Italië (ik lift even mee op jullie reisblog ☺)
  2. Eveline:
    23 juli 2015
    Grappig ik heb exact hetzelfde gedaan toen ik er was! Ook de beroemde 'aap-op-hoofd'-foto gemaakt? Hadden jullie ook van die groenvoerstengels om aan ze te geven? Veel plezier weer hé!!
  3. Daphne:
    23 juli 2015
    het lukt me geloof ik niet een reactie te plaatsen. Nog een poging.
    Leuke verhalen allemaal. Ik wil ook wel wat foto's zien!
  4. Sminkstra:
    24 juli 2015
    We liggen elke dag aan het zwembad Eveline. Deed jij dat ook.? Anders kan ik geen verschil bedenken.