Aankomen vervolg

22 juli 2015 - Kuala Lumpur, Maleisië

Iedereen is aan het wakker worden om 9:00 sochtends. Gisteren zouden we opgehaald worden op het vliegveld door een mannetje van AsianExpress. Alleen stond dat mannetje er al om 6 uur sochtends ipv 3 uur smiddags. Tja, toen wij daar aankwamen was een taxi busje er dus ook niet en moesten we zelf die taxi regelen. Maar, We hadden natuurlijk geen enkele ringit bij ons en pinnen koste ook wel 3 kwartiertjes. Uiteindelijk stonden we denk ik 2, 5 uur later bij het hotel. Een 4 sterren hotel. Van alle gemakken voorzien. Zwembad, spa, fitness,restaurant en uitzicht.

1. Jan en Anny:
    23 juli 2015
    Leuk dat de taxi er zo snel was maar jullie hebben nu toch
    de tijd van wachten
  2. Jan en Anny:
    23 juli 2015
    Opa reageert ook dat hebben jullie zeker wel gemerkt?

Jullie 2de dag zit er ook al bijna op denk ik. Steeds leuk als we wat horen!!
    op de i-pad kan ik jullie bericht niet openen. Marian lukt dat ook niet hoorde ik gisteravond van haar. Ik heb jullie berichten via de mail naar Marian doorgestuurd dan blijft ze ook op de hoogte.
    Marian vertrekt vandaag voor een week naar Wales. Vakantie samen met de ouders van Jonathan en Elisabeth.
    En is het eten lekker?
  3. Daphne:
    23 juli 2015
    Blij te horen dat jullie goed aangekomen: het avontuur kan beginnen! Tot de volgende blog!