Chiemsee Duitsland

3 augustus 2017 - Prien am Chiemsee, Duitsland

Vandaag, donderdag, vertrokken om bij Ingolstadt, iets boven München, uit te komen. Gewoon rustig de boel opruimen. Even ontbijten en dan weg. Problemen bij de Karawankentunnel tussen Slovenië en Oostenrijk. 40 minuten vertraging. Voorts problemen bij de grensovergang naar Duitsland. Ook wel 40 minuten vertraging. Dus hebben we besloten bij de Chiemsee te overnachten. Het was raak bij de derde camping. Één van de laatste plekken kregen we te pakken. Even zwemmen in het zwembad en douchen. Daarna eten in de camping bar. Meerdere caravans en campers die een plekje zochten werden weer weggestuurd. Vol=vol. Ineens kwam er een camper het terrein op waarbij bij iedereen de mond open viel. Een loei van een camper. Toen de chauffeur uitstapte kreeg hij een applaus. Het was een Morelo Palace. Volgens ons tikt die de twee ton aan. In euro' s wel te verstaan. Nou, het was me een dag;-) Proberen om ons morgen door Duitsland te worstelen. Altijd lastig met al die wegwerken.

1. Jan en Anny:
    4 augustus 2017
    Goede reis ......
  2. Jantine:
    4 augustus 2017
    Chiemsee is een mooie plek om even uit te rusten tijdens de terugreis. Het blijft tenslotte wel vakantie.....! Wij hebben gisterenavond de halve finale damesvoetbal gekeken. Ook leuk.