Elsässer Wurstsalat mit Käse

26 juli 2022 - Sulzburg, Duitsland

Stukje gewandeld van Waldhotel in Sulzburg naar Kälbelescheuer. Route aangegeven met een blauw teken. Natuurlijk niet goed opgelet en verkeerd gelopen. Op Kälbelescheuer hadden we er beter aangedaan om Zirns Salat te nemen. Ze hadden ook geen hausgemachter kuchen omdat de oven stuk was. Balen! Op de weg terug nog paar keer niet opgelet. Ik denk dat we in totaal 5 km zijn omgelopen. Het meest irritant was een vlieg die rond Carla bleef vliegen maar niets deed. Heel irritant:-). Maar ze heeft onderweg dan wel weer met yahtzee gewonnen.

Het grootste deel kan ook met de fiets worden afgelegd, en daarmee voldeed deze tocht niet aan onze kwaliteitscriteria. Daarbij ging deze tocht 95 % door het bos, dus geen uitzicht maar wel koel.

De statistieken:

16,6 km afgelegd; 500 meter gestegen.

Het weer: Graad of 27.

En verder:

Check of je een korte broek aan kunt op kanikeenkortebroekaan.nl en boeren zijn boos en steken hun hooi in de fik.