KL ligt achter ons

26 juli 2015 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vandaag met taxi naar Taman Negara. 3 uur gaans van KL. Het hotel in KL was een 4 sterren hotel. Wat houdt dat in? Niet onbelangrijk: een zwembad. Ten tweede: airco. Echt geen luxe hoor. Maar wat kregen we daarbij wat weer afbreuk deed aan de 4 - sterren? Voegen in de badkamer die gerepareerd waren met kit wat over de halve tegel uitgesmeerd was. Ontbrekende voegen tussen vloer en badwand. Lekkage in de badkamer. Douchen in het bad met een douchegordijn. Op vrijdag zijn de handdoeken wel ingenomen maar zijn er geen nieuwe voor in de plaats gehangen. Zaterdag geen nieuwe oploskoffiezakjes bij de kinderen op de kamer. Op zaterdag is Carla's lenzendoosje weggegooid. Zaterdagavond komen we daar achter en direct gemeld. Zondagochtend was er nog geen actie ondernomen Door de manager. Maar wij moesten weg. Dus...Wanneer komen we lenzendoosje winkeltjes tegen in de rimboe?
Wij hebben ook de receptie gevraagd om het kopie paspoort terug te mogen krijgen. Nou, dat kopie was er niet meer. Dus was ons betreft: 2 sterren inleveren!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jantine:
    29 juli 2015
    Jemig, wat een gedoe allemaal, daar zijn toch van die tv-programma's voor? Niet dat je daar nu iets aan hebt! Hopelijk komt hierna weer een hotel/verblijf wat deze ervaringen weer helemaal goed maakt!