Omiş

23 juli 2017 - Omis, Kroatië

Gisteren wilden we gaan varen langs de kust. Helaas woei het te hard. Daarom zijn we gaan vlinderknippen in Supetar op het strand. Vandaag, zondag, is speciaal. Mijn moeder mag een dag naar huis als ze zich 's avonds weer meldt in het Zonnehuis. We zijn weer een stapje verder. En wij zitten 1800 km verderop terwijl mijn zussen alles regelen. Knap.
Vandaag naar Omiš om te gaan raften. Vanaf het eiland Brač worden dat soort trips aangeboden. Maar op zijn Nederlands gaan wij het goedkoper doen. Voor de helft van de prijs en we nemen zelf wel de ferry. Ga je met zo'n reisorganisatie dan ga je per bootje linea recta van Brač naar Omiš met lunch inclusief. Nee, wij rijden zelf wel. Tjonge wat een verkeersellende. De raftingjongens brachten ons, met andere rafters per bus naar het begin. Ik denk een stuk of 5 boten.
We hebben het overleefd. Goddank. Natuurlijk hebben we de foto's nog. Omiš nog even ingeweest om pizza te scoren. Lekker en goedkoop. Toen weer terugrijden naar de ferry in Split. Veel/lange file maar op tijd voor de ferry. Thuisgekomen lekker een pilsje en sommige nog even in het zwembad.

1. Jantine:
    26 juli 2017
    Vandaag weer in de bewoonde wereld met bereik. Ga heerlijk jullie blog lezen; leuk!! Ben erg benieuwd naar jullie belevenissen, leuk om te lezen!!!!