Dagje KL

24 juli 2015 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vandaag de Twintowers. Alles is hier op loopafstand. We zijn niet in de towers geweest, maar wel in het park wat er naast ligt. Je hebt daar een zwembad van 30 cm diep zo groot als een stuk of 10 of 20 van onze. Met watervallen e.d.. En met een Securitie-mevrouw met een fluitje. Als je je niet aan de regels houdt, dan gaat ze fluiten. Alleen begreep niemand de regels. Wij mochten er wel in maar anderen werden teruggefloten.
Tussen de middag siësta gehouden aan ons Hotel - zwembad. Daarna naar het centrum. Chinatown. Een tempeltje. Kasturi walk. Central Market. De laatste twee met veel winkeltjes en kraampjes met goedbedoelde rotzooi, merkartikelen voor weinig en plaatselijke nijverheid en oa Orang asli Kunststukken. Of toch kitch?
Avondeten bij een stalletje om de hoek. 5 hoofdgerechten voor 47 Ringit. Dat is inclusief 2 blikjes Pepsi en een vruchtendrankje en een soort icetea.
Oh ja. 4 Ringit is ongeveer een euro en we waren met 5 personen.

1. Jantine:
    24 juli 2015
    Hoi allemaal, we hebben het begin even gemist, maar daardoor ineens wel vier verhalen om te lezen, hartstikke leuk!! Vanaf nu reizen we met jullie mee en komen we in een hele andere wereld terecht...... Zien we ineens Auke in zo'n enorme shopping mall.......... Erg leuk dat we met jullie mee mogen kijken. Wens jullie heel veel mooie ervaringen!! Tot de volgende blog. Hier in Nederland wordt het morgen herfst dus we hebben de kaarsjes vanavond alvast aangestoken en de spelletjes uit de kast gehaald, wordt een heerlijke binnen-weekeindje........ Jantine.