Oslo naar Otta

25 juli 2018 - Otta, Noorwegen

Lekker geslapen maar toch een minpuntje. Ergens in de nacht bonkte het schip. Het zullen wel golven zijn geweest. Ik ben er wakker van geworden en meteen dacht ik aan een bepaald liedje van Celine Dion, een liedje dat ze gisteravond ook nog in de bar draaiden. Niet echt goed nagedacht over de playlist zullen we maar zeggen.
Om 7 uur opgestaan en het dek opgeklommen om te kijken. Het zonnetje scheen al lekker en we voeren het Oslo-fjord in. De 500 km zaten er bijna op. Ik had wel hele andere verwachtingen van dit fjord. Ik dacht aan steile rotsen en bochten. Die heb ik niet gezien. Oorzaak kan zijn: a) ze waren er ook niet of b) ik heb ze niet gezien omdat we toen net zaten te ontbijten.
Goed. Met volle maag, en voor mij een lupa, op weg naar Otta. 28 graden en dus prima weer. En ook hier hadden ze last van de droogte. Geen BBQ op deze camping toegestaan (in Kopenhagen mochten we alleen elektrisch koken op de camping). We staan aan de Otta, een snelstromende rivier met forellen.

1. Jantine:
    26 juli 2018
    Otta, dat stuk slaan wij wrs over (volgens de plannen die we nu hebben). Dus erg benieuwd naar jullie verhalen; we kunnen de plannen natuurlijk altijd nog wijzigen...... Mmm, elektrisch koken, zijn er dan ook kookplaatsen op de camping? Wij hebben niet anders dan ons gasstelletje........ Hoor graag!
  2. Carla:
    27 juli 2018
    Er zijn wel kook plaatsen op de camping, maar in Noorwegen mochten we ook weer onze camping gas gebruiken. Dus dat komt goed!