Pfff. Echt winterweer

15 juli 2017

Vannacht heeft het gesneeuwd. Maar toen we om half negen buiten kwamen smolt de sneeuw voor onze ogen weg. Het plan was om naar Stuben te gaan en daar de nieuwe Flexenbahn te nemen om zo aansluiting te vinden met de Wei§enring. Die leidt dan vervolgens naar Zürs, Zug en Lech weer terug. Eventueel kun je nog naar Warth. Maar helaas. De bovenste helft van de nieuwe baan was gesloten wegens de weersomstandigheden. Daarom hebben we het plan aangepast. Nou, we kwamen idd in Zürs aan en gingen naar boven. Een tornado woei daar. Dus tijd om te pauzeren en te lunchen. Goed restaurant (Seekopf ) met nog betere wifi. Auke heeft 3 films gedownload. Het werd steeds rustiger in het restaurant. Toen we de Arlberg App bekeken zagen we waarom. Alle liften naar het restaurant waren inmiddels gesloten wegens het slechte weer. Maar ook de andere twee liften van Zürs waren gestopt. We konden daarom niet de weg vervolgen naar Zug en Lech. We konden alleen nog maar terug. Maar wel lekker rustig op de piste in zo'n storm. We zijn weer teruggegaan naar Stuben en daar op de piste nog wat geskied. Ook daar was het erg rustig en stormachtig.

1. Klaas Kooistra:
    15 juli 2017
    Hmm. Beetje laat geupload.